DiziFilmTR | Türk Dizi ve Filmleri Paylaşım Platformu

Dizi paylaşım platformuna hoş geldiniz. Daha kaliteli bir hizmet için lütfen üye olunuz.
Administrator
DiziFilmTR | Türk Dizi ve Filmleri Paylaşım Platformu

DiziFilmTR | Türk Dizi ve Filmleri Paylaşım Platformu


    Türk Malı Replikleri

    Paylaş
    avatar
    {Bihter-}
    Moderator
    Moderator

    Cinsiyet : Kadın

    Ikizler Sıçan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 110
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 29/06/10
    Yaş Yaş : 21
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 05/06/96
    Nerden Nerden : -Olduğum yerden
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Net, müzik, kitap
    Lakap Lakap : StrawBerry, Elly

    Konu İkonu Türk Malı Replikleri

    Mesaj tarafından {Bihter-} Bir Çarş. Haz. 30, 2010 11:58 am

    Abiye Kuzu : Sevalcım nolur üzmek kendini bu kadan..bugünlerde bi tek sen değilsin ki hayatım işten çıkarıltılan. Dünyada ne kadan büyük bi ekonomik kriz var biliyo musun sen.. ADB doları aldı başını gidiyo..enflasyon desen tam bi canavar..yani piyasadaki vurgunluk emişen ülkelerin hisse senetlerini feci vurdu dibe fırlattı..şirketler bunu yapmaya mecburlar. En az kabiliyetli, en işe yaramayan, en zavallı çalışanlarını kovup, yola daha aklı selin, daha görgülü, bilgili, okumuş elemanlarıylan devam etmek zorundalar..E bizde buna hak vermek mecburiyetindeyiz.Sonuçta o şirketlerde bir insan...

    Seval: Neyse.. ben artık kalkim..biraz da evde kendi başıma ağlamak istiyorum. Yani işte böyle bi kaç haftalığına.eee ya da ne bilim 6 ay filan yalnız kalmaya ihtiyacım var.. eğer görüşemezsek sizde kendinize çok iyi bakın..Allahaısmarladık..

    Abiye Kuzu : Sevalcığımm..Sevvalcığımmm..lüttfenn yapma ama böyle lüttfenn..ben yabancı mıyım ? benim yanımda ağlamak neden bu kadan zoor ? hayatta hepimizin kendini küçük, basit, zavallı ve aşşağılık hissettiği dönemler olabilirr..benim de oluyor böyle dönemlerim düşün yani....

    Seval: O derece yani

    Abiye Kuzu : Eveet
    .. Sevaal..bak, bu kara bulutlu günlerde insanın en çok neye ihtiyacı oluyor biliyor musun ?

    Seval:
    Neye ?

    Abiye Kuzu :
    Benim gibi mikkemmel bi dosta..

    Seval:
    Yok...ben yine de yalnız kalma hakkımı kullanmak istiyorum..

    Abiye Kuzu :Ah sevalcığım sevalcığım ben hep burdayım.. hep burdayım senin için varıım..dilediğince her zaman başını göğsüme yaslayıp ağlayabilirsin.
    .Allahım ben neden nu kadan zavallı ve yetersiz bir insanım diye içini kemiren hisleri dışarı haykırtabilirsin..sevaaal sevaaal bak içindeki kötülükleri tutmaaa..dışarı aaat..hayata negatif bakma sevaaal..kötülükleri it, iyilikleri eemm..bak ben öyle yapıyorum..sen de öyle yapıp benim gibi mikkemmel bir insan olabilirsin...

    Seval ağlar )))


    Abiye Kuzu:
    cannım benim yaaa..seval..birak... birak kendini ağla..ağla seval..ağla..ağlaa..ağla..birak, birak ağla...
    Sevaal seval seval...ayy ne kadan üzülüyorum senin için bilemezsin..keşke şuan elimden bişey gelsede seni içinde bulunduğun duygusal girdaptan çıkartabilsem..

    Seval: maalesef sizin yapabileceğiniz bi şey yok abiye hanım..ben biraz tek başıma kalıp kendimi dinlersem şöyle 6 ay filan..kendimi toparlayabilirim..neyse..6 ay sonra görüşmek üzere..

    Abiye Hanım: sevall..sen artık bir ev kadınısın..artık bundan sonra senin en kasti görevin ev hanımlığı..senin iş yerin evin artık..bak ben 18 senelik ev hanımıyım bir gün bile işimden kovulmadım..neden peki ? neden ?
    Sorsana kızım neden diye !

    Seval: Nedenn

    Abiye Hanım: Çünki ben bu evde işimi en mikkemmel bi şekilde yapıyorum..temizliğimi, düzenimi, yemeğimi, çocuklarımın ve beyimin bakımını assla ihmal etmiyorum..

    Seval: anlıyorum..gerçekten çok kıskandım sizi..

    Abiye Hanım: Biliyorum normalide bu zaten..kıskanmalısın gıpta etmelisin..ama..asla sen benim gibi olamayacaksın diye benden nefret etmemelisin..kaçınmamalısın benden uzaklaşmamalısın bu hataya düşmemelisin..unutma..en bozuk saat bile günde en az iki kez yanılabilir..

    Seval: yalnız o söz öyle değ....

    Abiye Hanım: ahh canım ben sana kıyamam.. kıyamam. kıyamamm
    Sevalcığım..unutma sevalcığım..ne zaman başını yaslıyacak bi omza..seni dinleyip sana akıl verecek bir akıl arkadaşına ihtiyacın olursa ben buradayım..hemen yan kapıdayım..yani bi kapı zili çalımı kadar uzaklıktayım hayatım..

    Seval: Hı hııı..

    _______________________________

    evlerinde fare olan KUZU ailesi,komşularının tavsiyesiyle ilaçlama şirketini eve çağırır ve fiyat isterler.

    şirket yetkilisi bedel olarak 1500 lira der vee
    evin reisi ERMAN KUZU:lan benim maaşım 1200 lira,fare benden daha mı değerli!!!!

    ____________________________________

    aayy ne kadarrr iyi etmisim espirisko makinemi getirmekleeeeeeee

    ____________________________________

    Geldim hayatımın hatası

    yaa mikemmel bi aileyiz

    Ne kadannnnnnnnn güzelmiş

    Evimi Cünüb yaptın

    Erman Litfeen Dünya Krosu değil Litfen !!

    Ayyyy ne kadaaannn güzeeel bii seeeesss

    ____________________________________________

    Erman Kuzu: Biz en iyisi Bu çitide ortadan kaldıralım.
    Abiye Kuzu : Senide Öz kardeşim gibi severim (komşusuna)
    Erman Kuzu : Biz bu gezmeleri sık sık tekrarlıyalım.


    _________________





    Aşk-ı Memnu
    V E D A
    Bu kapı açıldığında ben zaten öleceğim,
    Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun?
    Beni...
    Bihter'i
    Nihal tek nefeste solucak bir çiçek
    Peki ya Bihter?
    avatar
    {Bihter-}
    Moderator
    Moderator

    Cinsiyet : Kadın

    Ikizler Sıçan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 110
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 29/06/10
    Yaş Yaş : 21
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 05/06/96
    Nerden Nerden : -Olduğum yerden
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Net, müzik, kitap
    Lakap Lakap : StrawBerry, Elly

    Konu İkonu Geri: Türk Malı Replikleri

    Mesaj tarafından {Bihter-} Bir Çarş. Haz. 30, 2010 11:59 am

    Abiye Kuzu:Ayy Ermaaan ne kadann güzel ne kadan şaane ne kadan sempatiiii
    Bu kadar enerjik ve moralman evreşe dağının zirvelerinde olmana gerçekten çok sevindim.

    Fakat aynı övgü dolu komplimanları kendi adıma söyleyemiyorum maalesef. Çünkü moralman yine eksilerdeyim. İçimden hiç bir aktiviteye hiç bir animasyona katılmak gelmiyo. Sadece biraz uyuma..en azından 12-13 saatliğine de olsa çemberinde her gün biraz daha eriyip yok olduğum gül bahçesinde gonca bir gül iken sararıp solduğum, dram, tragedya, ihanet, ihtiras ve hayal kırıklıklarıyla dolu feleğimi unutmak istiyorum.
    Anladın mı Erman ?

    Erman Kuzu: Çok etkilendim abiye inan bana..

    Abiye Kuzu:Allah rahatlık versin Erman. Şu kafanı yastığa koyduğunda nasıl uyuyabiliyosun nasıl kendinle bu kadar baaşık olabiliyosun anlayabilmiş değilim ama neyse

    ____________________________


    Abiye Kuzu:Ermann.. Sen ne kadan halden anlamayan çağdaşlıktan uzak bi kereste odunusun sana morallerim yerlerde hayata küsmüş durumdayım diyorum. Neden beni anlamaya çalışıp gönlümü almaya çalışmıyosun, neden bana sarılıp başımı okşamıyosun, neden içime umut tonurcukları serpiştirerek beni lehavilite etmiyosun nedeen. bana sarılmıyosun

    Erman Kuzu:Gel.. gell
    Bahh..sarılıyom gördün mü..maşallahın var goç goç goç..Gel gafanıda okşiimm. Güzeel güzeel . Hadi uzan anam yavrum..


    ____________________________


    Abiye Kuzu:İşte bu Erman işte senin gerçek yüzün bu. Senin bu bebek yüzüünün altında bi şeytan saklı ben biliyorum.

    Erman Kuzu:Ne didin sen ? ne didin yüzüme ? Küfür mi ettin lan sen benim yüzüme..vururum agzının ortasına haa

    Abiye Kuzu:Ermaan..işte senin bu umursamaz, işte bu alaycı, işte bu "vururum ağzının ortasına" bu seviyesiz mizahın, bunun arkasına saklanmaların, sen beni gerçekten etim için seviyosun, sen beni bi cinsel tabu olarak görüyosun, ama artık lütfen şunu öğren, cinsellik bir amaç değil tam tersine bir araç olmalı

    Erman Kuzu:Kızım senin ben ne gonuştuklarından anlıyorum ne didiğinden anlıyorum bıhtım bein yeter artıh yaaa...

    _______________________________


    Abiye Kuzu:Erman..ben artık hayatımda bi denişiklik istiyorum


    Erman Kuzu:Denişiklik mi ?

    Abiye Kuzu:evet..Erman ben televizyona çıkmak istiyorum

    Erman Kuzu:Neyyy....kızım sen durup durup başıma icat mı çıkarıyon televizyona çıhmah ta ne dimek yaa

    Abiye Kuzu:Ermaan.. şimdi geçen gün bizim Şükran teyzeyi everdiğimiz program vardı ya..

    Erman Kuzu:Şükran teyze kim

    Abiye Kuzu:ayy.. çok afedersin sen tanışmadın şükran teyzeyle..görsen o kadar seversin ki az kalsın bi sapıkla evleniyodu son anda kurtardık hep beraber onun sevenleri olarak gerçekten. Erman şimdi sabahları yayınlanıyo bu program..ee yani amcalarlan teyzeleri evlendirerek sevaba giriyorlar.

    Erman Kuzu:İveet iveet doğru..giriyorlar.. senin gibi yarım ahıllılarda bu tür programlara prim vererek..tabii tabiii.. onların daha çok yapılmasına neden olduğu içiin bah gızım bişey diyim mi saa.. bu milletin geleceğiylen ve ahıl sağlığıylan çoh büyüh günah işlemiş oluyolar

    Abiye Kuzu:Ayy neyse işte tamam..ben şimdi yorumcu seyirci olarak bu programa başvurmuştum..onlar da kanaldan aradılar kabul edilmişim.. ama ben senin bunu duyduğun anda delirip anında banaaa

    Erman Kuzu:Heeeyttt... ben garımı televizyonda gimsenin uçhuruyla ilgili gonuşturmam arkadaşşş

    Abiye Kuzu:diye bağıracağını bildiğim içiiin kendilerine teşekkür ettim o programa katılamayacağımı ilettim kendilerine

    Erman Kuzu:aferinn..sen Erman guzunun garısısın ni olursan ol erman guzunun garısısın duydun mu benii.. erman guzu erman guzudur..benim babam demohrat partinin ilçe meclis üyeleriylen bizzat parti teşgilatına katılıp tezeüraat yapmış adamdır bu lafımı unutma alkış tutmuştur

    Abiye Kuzu:yo unutacağımı zannetmiyorum napmış dedin?

    Erman Kuzu:tezeüraat

    Abiye Kuzu:yanlış kullanıyosun kelimeleri yanlış kullanıyosun

    Erman Kuzu:yaaa gonuşma saten canım sıkkın gonuşmaa..ben been öyle bir babanın oğluyum sende böyle bir insanın garısısın o yüzden kendi hareketlerine tikkat etmek zorundasın dışarda..lütfen lafımı bitirmeme müsade et benim hayata sağlam bi bakış açım var lütfen lütfen diyorum..sakın olaki benle bu tür konularda tartışma

    Abiye Kuzu:Sen bana bi insanın karısısın dedi de mi..bi insanın karısısın dedin..

    Erman Kuzu:İveeet..her zamanda..her zaman da arhasındayım nooldu

    Abiye Kuzu:İnsan diyince şaşırdım


    _________________





    Aşk-ı Memnu
    V E D A
    Bu kapı açıldığında ben zaten öleceğim,
    Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun?
    Beni...
    Bihter'i
    Nihal tek nefeste solucak bir çiçek
    Peki ya Bihter?
    avatar
    {Bihter-}
    Moderator
    Moderator

    Cinsiyet : Kadın

    Ikizler Sıçan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 110
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 29/06/10
    Yaş Yaş : 21
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 05/06/96
    Nerden Nerden : -Olduğum yerden
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Net, müzik, kitap
    Lakap Lakap : StrawBerry, Elly

    Konu İkonu Geri: Türk Malı Replikleri

    Mesaj tarafından {Bihter-} Bir Çarş. Haz. 30, 2010 12:02 pm

    Abiye Kuzu:Sen bana bi insanın karısısın dedi de mi..bi insanın karısısın dedin..

    Erman Kuzu:İveeet..her zamanda..her zaman da arhasındayım nooldu

    Abiye Kuzu:İnsan diyince şaşırdım

    Erman Kuzu: Ayakların indirr..babanın yanında ayak ayak üstün atılmaz..
    Büyüklerin yanında ayak ayak üstüne atılmaz Allah taş edee sonaa




    Erman Kuzu: Şiit..baga bahh..öglen yemekte gaz yapıcı şeyler falan yiyip içmedin demii..

    Arda: yok yemedim..

    Erman Kuzu: Sahınn.sahın...yayın sırasında babandan herhangi bir ses gelir ise şayet yani öyle bir şey olursa hemen suçu sen üsleniyorsun..

    Arda: niye baba yaa

    Erman Kuzu: Ne demek niye baba lan..sen evin en küçüğüsün . bü tür durumlarda suçu hep küçükler üstlenirler terbiyesiz .
    ..


    ________________________________________


    Erman kuzu: Ya inan bana abiyecim zor tuttum kendimi yanii az daha gökana dalıyodum yaniiii

    Abiye Kuzu: Ermaaann..o nasıl söz ermaann hiç olur mu öyle şey sen o kadan çağ dışı ve kaba bir erkek misin..yani sen birak birini dövmeyi bi karıncayı bile inciltemezsiinn

    Abiye Kuzu: Öyleyimdir deemii.. öyleyimdir ivett..


    _____________________________


    Abiye Kuzu: Ermaaan.. biz son derece modern ve çağdaş mentoltede ebeveynler olduğumuz için buna ses çıkartmayacaz değil mi ))
    Beyime inme indi beyime.. inme indi..ermaan erman ermaaann


    ___________________________________


    Abiye Kuzu: Neden derslerini gündüz vakti okulun ötüd odasında çalışmıyorsunuzz..hem sınıfta öğretmeninizi pirr dikkat dinlerseniz sınavdan önce telaşa kapılmanıza ve sabaha kadar oturup çalışmanıza gerek kalmaz.. Ne demişler ? ders en iyi derste emilir..


    ___________________________________


    Melodi: İşte böyle babacım..Efecan çok düzgün çok efendi çok saygılı bir çocuk olduğu için beni kırmadı ve bu akşam beni ders çalıştırmak için buraya geldi..

    Abiye Kuzu: Demek Efecan da benim gibi matematik, aritmatik, logoritma ve goronometri konusunda uzman bi zekaya sahip...
    Ben gençken .. yani bundan 3-4 aaa 5 sene önce kendi kendime ımm..aaa bi şey..ııı.. aykut testi yaptırmıştım kendime.. o zaman gerçekten üst sınırın bi alt gıdımında çıkmıştı benim puanım
    .. o en üst sınırda da ünlü ressam Albert Aynştaynn...matematik profesörü Paskal Numan..bunlar varmıştın.. zaten bizim cingöz prensesimize de bu mikkemmelikte bir erkek arkadaş . yani bizim boğaz içi üniversitesinde de dediğimiz gibi boy firenk yakışır


    _________________





    Aşk-ı Memnu
    V E D A
    Bu kapı açıldığında ben zaten öleceğim,
    Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun?
    Beni...
    Bihter'i
    Nihal tek nefeste solucak bir çiçek
    Peki ya Bihter?
    avatar
    {Bihter-}
    Moderator
    Moderator

    Cinsiyet : Kadın

    Ikizler Sıçan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 110
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 29/06/10
    Yaş Yaş : 21
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 05/06/96
    Nerden Nerden : -Olduğum yerden
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Net, müzik, kitap
    Lakap Lakap : StrawBerry, Elly

    Konu İkonu Geri: Türk Malı Replikleri

    Mesaj tarafından {Bihter-} Bir Çarş. Haz. 30, 2010 12:02 pm

    Abiye Kuzu: Sevalcıım... kendi aramızda gülüşürken dedik ki.. azı dişimin arkasında yer kalmış ta ayağını dedik oraya mı uzatsan acabaa.. ermen abinde buna çok güldü bende çok güldüm..

    ___________________________

    Abiye Kuzu: Sevalcım..haydi tut elimi. Tut ki seni içinde bulunduğun duygusal ve ruhsal burhandan çıkartabilimm.. bak hepimizin zaman zaman bu tarz bulantıları olabiliyo..böyle zamanlarda başkalarından yardım istemekten, bize uzatılan elleri tutmaktan asla utanmamalıyız.. ne demişler, istemek başarmanın karısıdır.
    ..

    Seval: O laf aslında öyle değ...

    Abiye Kuzu: Hadi gel sevalcım espreskolarımız pişirken bizde seninle mutfakta zaman zaman evlileklerde karşılaşılan kadınsal sorunlar hakkında polemik yapalım..gerçi benim ermanlan mikemmel bir evliliğim olduğu için anlatacak hiç bi sorunum yok ama sizin sorunlarınızı seve seve dinlerim tecrübelerim deneyimlerimin etkisiylen senin hayatına ışık tutmak isterim sevalcımm.. ne demişler, komşu komşunun gülüne muhtaçtır..

    Abiye Kuzu: Biz yalanı da yalan söyleyeni de sevmeyiz.. hatta ermaan lafı bile var demi.. yalancının mumu yansıyana kadar yanar..

    _________________________

    Erman Kuzu: Hanımına karşı asla laan möön bidagga alooo felan..bunlar yok.. bak senin taklitini yaptım..yok yani tamam mı

    _________________________

    Abiye Kuzu: birerşer tane daa içer miyiizz..

    Seval: Yok..fazlası bende çırpıntı yapıyo aabiyecim..

    Abiye Kuzu: Ayyy.. seninde mi libidonu düşürtüyo espreskoo

    Seval: Evet

    Abiye Kuzu: benim düşürtmüyoo.. benim bi temizlikçim var onunkisini düşürtüyo.. ben sürekli spor yaptığım için sağlıklıyım..yani yoga plates aynobik hepsi var bende
    ________________________

    Abiye Kuzu: Biz temizliğe ve tijene çok önem veren bir aile olarak asla sokak ayakkabılarıylan evde salınmıyoruz. Mesela sokaktan içeri geldiğimiz zaman sabunla güzelce ellerimizi çitiliyorsuz ardından ezelfektan cölelerlen ovcalıyoruz çünki çevremizde toplulumuzda asensörlerde raylı raysız tüm taşıma araçlarında AVN adındaki alışveriş merkezlerindeki yürüşen merdivenlerde gözle görülmeyen ve özgürce gezen, sadece kedi ve köpeklerin duyabilecekleri sesler çıkartan onlarca milyarlarca kanyonlarca bakteri, virüs mikrop ve terliksi hayvan varr

    Erman Kuzu: yanii. hakketten karımın ne dediğini anlamadım ama onun cümlelerine hoşgörüyle bakıyorum biraz..


    _____________________________

    Abiye Kuzu:Madem içeri girerken ayakkaplarınızı çıkartmak istemiyorsunuz o zaman ayakkaplarınızın üstüne o mavi laylonlardan geçirtirsiniz... erman hastanelerde hani zorla giydiriyorlar ya neydi onların adı o mavi laylonların ?

    Erman Kuzu:Baboşş..

    Abiye Kuzu:Baboş..evet teşekkür ederim.. baboş geçirtirsiniz öyle girebilirsiniz içeri..
    Ne demiş atalarımız ? temizlik irandan gelir...

    __________________________________

    Abiye Kuzu: beyfendi beyfendi kendinize geliniz.. benim kardeşim hakkında bu şekil rencide edici zincirleme sıfat tantanaları kullanmanıza izin verreemem..




    Erman Kuzu: Ben gaçtım postaneye gidiyorum

    Abiye Kuzu: aaa..ermaann..kahvaltını etmeden mi gideceksin işe

    Erman Kuzu: gahvaltını mı ?

    Abiye Kuzu: Evet erman..kahvaltını..

    Erman Kuzu: noluyo lann..lan ne yaptın sen kendini laan..


    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


    Erman Kuzu: Abiye bu ne gızz

    Abiye Kuzu: Kahvaltıı

    Erman Kuzu: gızım alacakaranlık kuşağındamıyız biz anlamadım . yani bizim mutfagımızda böyle mükellef bir kahvaltının ne işi var ? hayırdır ?

    Abiye Kuzu: Ben bu sabah erkenden kalktım. Sen o kadan güzel, o kadan dalından yeni kesilmiş bir oduncasına mışıl mışıl uyuyodun ki seni uyandırmaya kıyamadım. Hemen altıma aşortmanlarımı geçirdim kendimi çarşıya attım. Önce bir taş fırına girdim, ordan fırından yeni çıkmış taptaze bir odun ekmeği aldım senin için ve o esnada hep seni düşündüm Erman. Bir ekmek bir insanı ancak bu kadan güzel anlatabilirdi bana..


    _________________





    Aşk-ı Memnu
    V E D A
    Bu kapı açıldığında ben zaten öleceğim,
    Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun?
    Beni...
    Bihter'i
    Nihal tek nefeste solucak bir çiçek
    Peki ya Bihter?
    avatar
    {Bihter-}
    Moderator
    Moderator

    Cinsiyet : Kadın

    Ikizler Sıçan

    Mesaj Sayısı Mesaj Sayısı : 110
    Kayıt tarihi Kayıt tarihi : 29/06/10
    Yaş Yaş : 21
    Doğum tarihi Doğum tarihi : 05/06/96
    Nerden Nerden : -Olduğum yerden
    İş/Hobiler İş/Hobiler : Net, müzik, kitap
    Lakap Lakap : StrawBerry, Elly

    Konu İkonu Geri: Türk Malı Replikleri

    Mesaj tarafından {Bihter-} Bir Çarş. Haz. 30, 2010 12:03 pm

    Abiye Kuzu: Sen naap biliyor musun Erman..Sen önce bu topraklardan çıkan, bizim kültürel mirasımızın en güzide örneklerinden olan, Dede Soykut
    masallarını dığru öğren )) Bi kere o at arabası hıyardan değil karpuzdan yapılma..o kızın adı da Kıl Kedisi değil Kul Kedisi..Yani, yarı kedi yarı insanda olsa o da Allahın bi kulu..

    Erman Kuzu: Gızım sen ne içiyosun ya.. sen hap map mı gullanıyon sen niye bu gadar çok gonuşuyon ya sana kim diyo bu gadar gonuş diye gim gonuşturuyo seni ? Allahını seversen yat gozünü seveyim yat..

    ==============================================


    Abiye Kuzu:
    Ermaan..Erman..bak..masalda mesela bi de eeee.. bi de kul kedisinin Prens sevgilisi var..İsmi..eeee..ismi Yakup.. Bigün yine gençler bu Yakubun babasının sarayında parti verip dans edip eğleniyorlarmış..Allah yürü Yakubum demiş..Bizim saftirik Sindi de bunu yürü ya kulum anlamış hemen dansı bırakıp yürümeye başlamış..Partiye girerken sarayın duvardan duvara halıları pislenmesin diye ayakkaplarını çıkardığı için çıkışta telaştan ayakkapsıının tekini giyememiş..ay bi ayağında topuklu ayakkabı diğer ayağı cızcıplak topallaya topallaya gitmeye başlamasın mı bizim şaşkoloz sindi.. Ondan sonra da işte bunun bütün anası babası akrabaları üvey kardeşleri filan heeepsi bununla alay geçmişler bu kızı baya bi eziklemişler.. Erman..kalitenin adresi bahdeniz.net

    Erman Kuzu: yav arkadaş insanlar uyusunlar diye masal anlatırlar sen beni uyandırmak için masal anlatıyorsun ya..yiter yaaa yav bu eziyet nedir yarabbim ben sana ne yaptım ki ya ben ne yaptım neden gullarını yaratırken itinayla davranmıyorsun gurban olduğum yarabbim takip et nolur yaaa...

    ================================================


    Abiye Kuzu:
    Erman sen gerçekten hatırlamıyor musun şimdii bugünün ne günü olduğunu ?

    Erman Kuzu: argadaş kadınn seni evlerden uzak etsinler yaaa...

    ==============================================


    Abiye Kuzu:
    Ermaann sen gerçekten ne kadan yüzsüz ne kadan arsız ne kadan kalpsiz bi odunsun böyleee..

    Erman Kuzu: devam et yavruuum..böyle sinirli sinirli bakıyosun ya bana..ne kadar çekicisin beni ne kadar tahriş ediyorsun biliyor musun

    Abiye Kuzu:
    Erman acı patlıcanı kırağı çalmaz..

    Erman Kuzu: O ne demek gızz

    Abiye Kuzu:
    Bilmiyoruum ama laf buraya tam cuk oturdu gibi geldi

    Erman Kuzu: Gıraç ne anlamadım ki..


    Sadece bahdeniz.nette..

    Abiye Kuzu: Ben bugün kendimi o kadan da güzel hissetmiyorum..dün, bundan önceki günler bütün güzelliklerimin arkasındayım hakkıynan layıkıynan .. ama bugün değil Yarcan..bugün moralman çok eksilerdeyim..kendimi yalnız, terkedilmiş, emilip kenara atılmış bi krem çikolata tüpü gibi hissediyorum..kalitenin adresi bahdeniz.net

    ===========================================

    Abiye Kuzu: Sirkeyle oturan keskin küple kalkarmış..

    ===========================================

    Abiye Kuzu: Siz gerçekten mikkemmell çocuklarsınız..bir anda duygusala geçiş yaptım sizin yüzünüzden, moral olarak artılara çıktım..çünkü gerçekten pire için organ yakacak durumdaydım..

    =============================================

    Abiye Kuzu: Ne demişler..toparla kendini..çıkmadık candan armut kesilmez

    =================================================

    Abiye Kuzu: Hayata hep pozitif iyonlar saçarak bakınmamız gerektiğini hatırlattınız bana.. teşekkür ederim

    ===============================================

    Abiye Kuzu: Bekara karı okşamak kolaydır..

    =================================================

    Abiye Kuzu: Gerçekten çok kafam karışık sevalcımyani bi müddet ermandan ayrı kalıp o ayrılık sürgeçinde evliliğimizin temel dinamitlerini tekrar gözden geçirtmek istiyorum.. Sonuçta lafı bile var, zaman en iyi topaçtır..


    _________________





    Aşk-ı Memnu
    V E D A
    Bu kapı açıldığında ben zaten öleceğim,
    Beni kaybetmeyi göze alabiliyor musun?
    Beni...
    Bihter'i
    Nihal tek nefeste solucak bir çiçek
    Peki ya Bihter?

    Sponsored content

    Konu İkonu Geri: Türk Malı Replikleri

    Mesaj tarafından Sponsored content


      Forum Saati Cuma Ekim 20, 2017 5:54 pm